Iata care sunt exercitiile pe care le poti face acasa

Iata care sunt exercitiile pe care le poti face acasa

Iti place sa faci sport? Atunci trebuie sa citesti articolul urmator care contine exercitiile pe care le poti face acasa. Sportul dar si alimentatia sunt foarte importante acestea te vor ajuta sa adopti un stil de viata sanatos . Avand in vedere faptul ca am trecut prin perioade tensioante trebuie sa inveti cum sa te relaxezi.

Faptul ca stai in casa si ca muncesti 8 ore pe zi te va face sa te simti epuizata. Este foarte greu sa te apuci de exercitii atunci cand au trecut cateva luni in care ai stat in casa.

Iata care sunt exercitiile pe care le poti face de acasa

Ca sa poti avea parte de un stil de viata sanatos trebuie sa te convingi ca miscarea este sanatate curata si sa incepi prin exercitii simple care nu te vor solicita atat de mult pe cat crezi.

Incepe ziua cu Salutul Soarelui

Salutul Soarelui iti va dezmorti tot corpul. Aceasta serie de exercitii iti vor oferi energia necesara sa iti incepi noua zi si sa iti duci la bun sfarsit toate sarcinile de zi cu zi.

Aceasta sesiune de exercitii nu dureaza mai mult de 15 minute si in mod sigur vei putea face miscarile. Aceste exercitii yoga se pot face chiar din intimitatea locuintei tale, in hainele pe care le ai si fara sa te simti privita sau timorata asa cum probabil te simti intr-o sala de sport.

Pe langa asta Salutul Soarelui este benefic pentru sistemul cardiovascular si ajuta foarte mult la instalarea starii de bine si de relaxare.

Salutul Soarelui implica 12 secvente de yoga care ajuta la oxigenarea sangelui, ventileaza profund plamanii si ajuta la eliminarea dioxidului de carbon. In plus tonifica si relaxeaza musculatura si amelioreaza durerile coloanei vertebrale.

Exercitii pentru coapse

Zona interioara a coapselor este foarte importanta. Ca sa poti arata bine aceasta trebuie sa fie lucrata. Iata ce exercitii poti face pentru acea zona:

  • Aseaza-te pe pozitia culcat lateral pe partea dreapta. Sprijina-te pe antebrat apoi piciorul de sus se aseaza inapoi cu talpa sprijinita pe sol. Bratul stang trebuie sa fie sus la ureche, umerii departe de urechi si talpa dreapta in flexie. Expira si adu palma mainii drepte la partea interioara a gleznei piciorului stang ridicat dupa care inspiri si cobori piciorul. Trebuie sa repeti acest exercitiu timp de 15 ori.
  • Aseaza palma mainii drepte pe genunchiul piciorului drept si adu piciorul stang inainte. Expira si aseaza calcaiul de la piciorul stang deasupra genunchiului piciorului drept si revino cu el inainte. Trebuie sa faci acest exercitiu de 15 ori
  • Relaxeaza-te in pozitia de sezut si aseaza picioarele talpa-n talpa. Tine spatele drept si apuca varfurile piciorelor cu ambele maini dupa care trebuie sa aduci fruntea spre talpi. Stai in aceasta pozitie timp de 10 secunde.

Daca vei face aceste exercitii in fiecare zi atunci te vei simti mai relaxata si mai binedispusa.  Vei vedea ca iti vei putea duce toate sarcinile la final cu succes si fara sa intampini probleme.

Intra pe www.sexgen.ro pentru a vedea articole dedicate adultilor, cu detalii intime si fara perdea, strict pentru adulti.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *