Despre diete, slabire rapida si alimentatia sanatoasa

alimente sanatoase slabire rapida
Despre diete, slabire rapida si alimentatia sanatoasa
4 (80%) 5 votes

O alimentatie echilibrata nu are doar repercusiuni la nivelul organismului nostru, indeosebi in ceea ce priveste sanatatea generala, cat mai ales in modul in care aratam, problema kilogramelor in plus dand tarcoale catorva milioane de oameni. Este recomandat sa pastram un nivel de viata sanatos, alimentatia fiind unul dintre principalele aspecte la care ar trebui sa ne raportam in viata de zi cu zi. Din dorinta de a slabi cu orice pret, majoritatea persoanelor care prezinta probleme de greutate apeleaza la diverse solutii, unele dintre cu rezultate pe termen scurt, insa nimeni nu se gandeste cu adevarat la reactiile adverse ale anumitor produse de slabit.

Noi punem miza pe solutiile cu adevarat sanatoase, drept pentru care vom urmari intotdeauna abordarea strategiilor pe termen lung, sanatoase, cu rezultate vizibile. Fara a fi nevoiti sa tineti cure de slabire radicale, care va pot afecta intregul metabolism, aveti oportunitatea de a miza pe produse si mancaruri 100% sanatoase, pierderea kilogramelor fiind un efect absolut normal al eforturilor voastre.

Nutritionistii ne recomanda sa alegem de fiecare data calea mai naturala, chiar si atunci cand dorim cu ardoare sa scapam de kilograme in timp record. Este de preferat sa mizam pe produse alimentare cu efecte benefice asupra intregului organism decat sa ne punem bazele in asa-zisele pastile minune care ne fac sa pierdem kilograme peste noapte. Astfel, alimentatia joaca un rol extrem de important in toata aceasta ecuatie, consumul regulat al unor produse sanatoase ajutandu-ne sa ne indeplinim obiectivele.

Sfaturi utile pentru o viata sanatoasa, fara un surplus de kilograme

Mare atentie la produsele alimentare consumate regulat, din alimentatia zilnica nelipsind anumite mancaruri pe baza de grasimi si fainoase. Este de preferat sa reducem cantitatile de produse fainoase si grasimi, mai ales cele de natura animala precum laptele gras, branza si cascavalul, untul sau carnea rosie.

Eliminati grasimile hidrogenate, indulcitorii si aditivii alimentari

De asemenea, eliminarea grasimilor hidrogenate, a indulcitorilor, a aditivilor alimentari sau chiar a produselor procesate va vor ajuta sa faceti loc unor alimente mult mai sanatoase, menite sa va ajute sa ii oferiti organismului vostru toti nutrientii de care acesta are nevoie.

Bauturile joaca un rol extrem de important intr-o alimentatie sanatoasa, tinta tuturor nutritionistilor in momentul in care personalizeaza anumite diete fiind indepartarea partiala sau chiar definitiva a bauturilor carbogazoase. Excluzand apa minerala, bauturile de natura carbogazoasa sunt indulcite artificial si devin nocive pentru organism, continutul ridicat de zahar facilitand acumularea kilogramelor.

Cel mai bun substituent, atat pentru momentele in care sunteti acasa cat si pentru orele petrecute in fara calculatorului de la birou, este apa plata.

De asemenea, daca doriti ca surplusul de nutrienti sa fie unul optim, alegeti sucurile naturale realizate acasa, pentru un consum mai ridicat putandu-se dilua cantitatea disponibila in apa plata.

La ce sa renuntati pentru a avea o alimentatie sanatoasa

Zaharul

Zaharul trebuie evitat, indiferent de forma sau cantitatea pe care obisnuiati sa o consumati zilnic. Tot in aceasta categorie intre si carbohidratii rafinati, rolul acestora fiind de a creste nivelul insulinei, unul dintre factorii care favorizeaza sporirea nivelului de tesut adipos. Cu toate astea, zaharul clasic poate fi inlocuit cu usurinta, in alimentatia zilnica putand patrunde doua cubulete de ciocolata cu continut ridicat de cacao pura, in timp ce cafeaua sau ceaiul poate fi indulcit la fel de bine cu miere sau sirop de stevie.

Pastele fainoase

Evitati sa mai consumati in mod excesiv produsele de patiserie sau fainoase, acestea contin un nivel ridicat de carbohidrati care faciliteaza depunerile de tesut adipos. In cazul produselor de patiserie, principalul ingredient daunator este margarina folosita in exces, o grasime vegetala care nu poate fi adaugata intr-o dieta de slabit. Painea alba este si ea destul de nociva insa nu este recomandat sa renuntati definitiv la paine, o alimentatie fara acest produs nefiind neaparat cheia succesului. Inlocuiti painea clasica cu paine dietetica, cea realizata din cereale integrale fiind mult mai potrivita pentru dieta voastra.

Prajelile

Prajelile sunt inamicul vostru numarul unu, indiferent ca ne raportam la carnea pregatita acasa sau legumele trase la tigaie in ulei de floarea soarelui. Este de preferat sa inlocuiti definitiv acest tip de preparate si sa le faceti loc celor mai sanatoase, carnea sau legumele putand fi pregatite la fel de bine intr-o tigaie speciala, fara ulei, fierte la abur sau fripte pe gratar. Nu doar ca veti indeparta continutul ridicat de grasimi, prepararea alimentelor in formele enuntate mai sus avand capacitatea de a pastra un procent mult mai considerabil de nutrienti.

Consumati carnea slaba

Renuntarea partiala la anumite tipuri de carnuri, fructe sau legume, indeosebi la cele ale caror proprietati nu ajuta la pierderea in greutate. Stim cu totii ca o dieta trebuie sa fie naturala si cat mai echilibrata, tocmai din acest motiv este necesar sa avem mare grija la ce alimente si preparate consumam in mod regula. In ceea ce priveste carnea, este de preferat sa o consumam pe cea slaba, carnea de peste, pui, curcan sau chiar cea de vita inlocuind cu succes carnea de porc, una extrem de grea, de altfel. Printre legumele si fructele pe care ar trebui sa le consumam intr-o cantitate mai scazuta se numara cartofii si bananele, ambele alimente putand ajunge pe mesele noastre odata la cateva zile.

Mancaruri pe care le puteti servi in cadrul meselor principale ale zilei

Puteti sa va creati propria dieta fara ca alimentatia zilnica sa excluda produsele pe care obisnuiati sa le consumati in mod regulat. Aveti nevoie de echilibru intre cantitati precum si de o maniera adecvata de preparare a mancarurilor. In randurile urmatoare va recomandam doar cateva alimente care favorizeaza pierderea in greutate si va ofera toti nutrientii de care aveti nevoie.

Salatele

Sunt cel putin cateva sute de retete de salate concepute special pentru a veni in sprijinul persoanelor care doresc sa slabeasca. Populare sunt urmatoarele: salata bulgareasca, salata greceasca, salata cu ton sau pui, salata mixta sau salata cu rucolla si parmezan.

Carnea slaba

Pieptul de pui sau de curcan, pulpele de pui fara piele, vita slaba sau pestele, sunt carnuri pe care le puteti prepara intr-o maniera cat mai sanatoasa. Puteti sa le consumati alaturi de garnituri cat mai putin bogate in carbohidrati si grasimi saturate, asa cum sunt legumele la cuptor, legumele fierte sau cartoful copt.

Bruschete, paine integrala sau orez integral

Bruschetele pot fi atat simple cat si cu rosii, oregano, somon fume sau proschutto crudo. De partea cealalta, painea integrala are un continut mult mai scazut de glucide decat painea normala si va ofera un aport nutritiv mult mai bun. Orezul poate fi gatit in diverse forme, important este sa il alegeti pe cel integral sau brun. Preparati ghiveci de legume pe baza de orez, o reteta care poate fi folosita si pe post de garnitura la o carne slaba.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *