Cum poti prepara un humus de casa

Cum poti prepara un humus de casa

Vrei sa prepari un humus de casa? Atunci ai ajuns la locul potrivit. Humusul este un prepart cu o provenienta oriental care este foarte indragit si la noi in tara. In cele de mai jos vei gasi o reteta de humus pe care o vei putea realiza cu cea mai mare usurinta. Nautul este ingredientul principal din humus si are foarte multe beneficii pentru sanatate. Acesta este o sursa incredibila de proteina vegetala excelenta.

TIMPI DE PREPARARE

Timpul de preparare este de aproximativ 15 min

Timpul de gatire este de aproximativ  12 min

Preparatul va fi gata in  27 min

INGREDIENTE

500 g năut

sucul a 2 lămâi

100 ml ulei

2 linguri pastă de susan

4 căţei de usturoi

1 crenguta pătrunjel

Mod de preparare

Humusul este un anumit preparat cu provenienta orientala care este adorat de persoanele din tara noastra. In mod traditional acesta se realizeaza din piure de naut, pasta de susan, ulei de masline, suc de lamaie, condimente precum usturoi, chimion si sare.

Humusul este un preparat simplu de realizat si il poti prepara cu cea mai mare usurinta. Daca vrei sa petreci si mai putin timp in bucatarie atunci poti opta pentru naut la conserva deoarece are acelasi gust ca cel proaspat fiert.

Cum se face humusul

Pui nautul in apa rece cu o seara inainte de preparate iar a doua zi acea apa se va scurge si se va pune la fiert. Cand boabele s-au inmuiat se vor scurge si se vor mixa.

Adaugi pastra de susan, dupa care vei adauga sucul de lamaie si uleiul in timp ce vei continua mixarea. Dupa aceea vei adauga usturoiul pisat.

Pasta se scoate intr-un bol sau o farfurie, se fac cateva santuri la suprafata si se va pune putin ulei de masline aromatizat sau simplu in functie de gusturile tale. Poti aduce humusul la masa cu patrunjel si ii mai poti adauga lamaie in functie de gusturi.

Humus – numar de calorii si beneficii

Nautul pe care humusul il contine este un aliment sanatos care va ajuta la combaterea anumitor boli cardiovasculare sau de digestive care il vei utiliza in mod frecvent. Trebuie sa combini humusul cu legume daca vrei sa ai parte de cele mai bune rezultate.

Humusul este o sursa bogata de acizi grasi esentiali Omega 3 care vor ajuta foarte mult la protectia sistemului cardiac. Acesta mai contine si nutrienti care provin din naut sau sosul tahini. Humusul mai contine si fier, vitamina B6, mangan, cupru, acid folic si aminoacizi.

Aminoacizii sunt formati din trioul tirosina, tripofan si fenilalanina. Toate aceste substante au un efect bun asupra somnului si a starii de spirit generale. Fibrele din naut vor ajuta foarte mult in procesul de digestie dar si la reglarea nivelului de lipide din sange.

Reteta mentionata mai sus este una pe care o poti folosi cu incredere in orice moment. Atunci cand ai musafiri si vrei sa ii impresionezi cu o reteta unica trebuie sa pregatesti un humus de casa.

Intra pe www.sexgen.ro pentru a vedea articole dedicate adultilor, cu detalii intime si fara perdea, strict pentru adulti.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *