Ce greseli facem atunci cand mergem la sala

Faci 30 de minute de miscare pe zi? Sportul este esential daca iti doresti sa ai un stil de viata sanatos. Cu toate ca ai inteles asta esti sigur ca procedezi corect? Esti constienta de greselile pe care le facem atunci cand mergem la sala?

Daca te-am facut curioasa, atunci hai sa descoperim care sunt aceste greseli:

Nu iti incalzesti corect articulatiile:

Articulatiile asigura buna functionare a sistemului osteromuscular. Atunci cand incepi o sedinta de sport trebuie sa iti incalzesti articulatiile. Poti incepe cu cateva miscari usoare de intindere si flexie care sa iti incalzeasca articulatiile.

In cazul in care nu efectuezi aceste incalziri corect poti suferi de dureri articulare sau chiar accidentari. Te poti alege cu dureri de spate, dureri de genunchi, intinderi musculare dar si multe altele. Foarte multi sportivi dar si impatimiti ai sportului iau suplimente alimentare care sustin sanatatea articulatiilor ca sa poata preveni eventualele probleme.

Cele mai eficiente substante sunt glucozamina, sulfatul de condroitina, acidul hialuronic,colagenul.  Membranele cojii de ou este produsul care contine aceste substante in mod natural.

Articulatiile le folosim pe tot parcursul zilei si de aceea trebuie sa le acorzi o mare atentie. Sanatatea lor iti influenteaza viata de zi cu zi si mobilitatea.

Iti fortezi organismul

Accidentarile sunt firesti in sala de forta sau pe pista de alergare. Dar, asta nu inseamna ca nu ar trebui sa acorzi o atentie sporita modului in care te antrenezi. In momentul in care te suprasoliciti vei risca sa faci intindere musculara, tendinita, bursita sau sa ai parte de dureri abdominale. Unele femei pot avea parte de dureri uterine sau amenoree.

Efortul fizic intens poate deregla functiile normale si poate duce la lipsa menstruatiei si poate afecta rinichii.  In cazul in care esti incepator efortul trebuie sa creasca gradual. In primele lunii exercitiile trebuie sa fie bazate pe greutatea propriului corp dupa care se pot face exercitii cu greutati.

Alearga pe distante mici , in ritm usor si dupa primele luni vei vedea ca vei rezista mult mai bine la efort.

Nu sustii refacerea muschilor dupa efort

Incearca sa mentii un echilibru intre antrenament si refacere. Alimentatia dupa sala de forta trebuie sa fie cat mai bogata in proteine, vitamine, minerale si acizi grasi.  Trebuie sa eviti zaharul deoarece favorizeaza febra musculara.

Vitaminele si mineralele ajuta la refacerea tesuturilor la nivel muscular. Acizii grasi omega 3 ajuta la reducerea inflamatiei din organism si la prevenirea febrei musculare.

Dupa miscare este recomandat sa folosesti pudre bogate in proteine de calitate si capsule Omega 3 din ulei de peste.

Nu te hidratezi corespunzator

Hidratarea trebuie sa fie facuta echilibrat pe toata durata antrenamentului. Ia periodic pauze de 1-2 minute in care sa bei apa.  Un nivel crescut de lichide te va pastra hidratat pe tot parcursul antrenamentului.

Invata sa respiri corect

O respiratie corecta te va ajuta sa rezisti mai bine in fata efortului. Inspirul si expirul trebuie sa fie cat mai adanci. Cel mai important aspect este ca nu trebuie sa existe perioade in care iti ti respiratia.

Intra pe www.sexgen.ro pentru a vedea articole dedicate adultilor, cu detalii intime si fara perdea, strict pentru adulti.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *