Top 10 alimente pentru ca tu sa te bucuri de o piele sanatoasa si frumoasa

alimente sanatoase
Top 10 alimente pentru ca tu sa te bucuri de o piele sanatoasa si frumoasa
Rate this post

Haide sa descoperim impreuna cateva alimente care nu trebuie sa lipseasca din alimentatia ta daca iti doresti sa te simti bine in pielea ta si sa fii sanatoasa si frumoasa.

  1. Rosiile : acestea sunt bogate in antioxidanti si vitaminele C si A. este demonstrat faptul ca persoanele care au incorporat rosiile in alimentatia de zi cu zi au ajutat organismul sa combata radicalii liberi. In plus, este o sursa excelenta de protectie solara, deoarece iti protejeaza pielea de arsurile solare.
  2. Brocoli este cel de-al doilea aliment care este excelent pentru organism. Pentru cei care nu stiu ce gust are brocoli si le este teama sa incerce, trebuie sa stie ca are gust apropiat de cel al conopidei. Brocoli este o sursa excelenta de vitamina A. pe langa faptul ca ajuta celulele sa se inoiasca, acesta ii va oferi pielii tale stralucire si prospetime.
  3. Spanacul : acesta este nu doar sursa de vitamina A ci este bogat de asemenea si in acid folic, potasiu, iod, vitamina K si sulf. La ce te ajuta toate acestea te vei intreba. Pai, raspunsul vine acum: sulful iti face pielea neteda, fierul imbunatateste nivelul de oxigen din sange care iti va face pielea sa arate foarte fresh iar iodul trateaza bolile de piele.
  4. Te-ai gandit vreodata ca grasimea este buna pentru tenul tau? Daca nu, atunci afla ca o cantitate moderata de peste gras precum tonul sau somonul, contine Omega- 3, acizi grasi, vitamina A si D, dar si minerale precum zincul, calciul, fierul, fosforul si seleniul. Acestea sunt importante nu doar pentru mentinerea sanatatii pielii ci si pentru restul corpului.
  5. Daca esti una dintre acele persoane care adora pepenele galben, faci foarte bine. Acest fruct delicios este redus in grasimi insa este bogat in vitamina A,B si B6. Insa el nu se opreste aici, mai contine si vitamina C, betacaroten, fibre si u  intreg complex de vitamina B. cu ajutorul acestui fruct poti preveni bolile de inima, ajuta mintea, te ajuta daca esti stresat, iar pentru pielea ta munceste ca acesta sa fie atragatoare si frumoasa.
  6. Stridiile : fiind foarte bogate in aminoacizi si o concentratie mare de zinc, seleniu si enzime active bio, acestea fac minuni pentru pielea ta. Stimuleaza productia de colagen si totodata mentin fibrele care asigura fermitatea si tineretea pielii tale. Stridiile sunt insa un remediu perfect si pentru acnee care actioneaza prin generarea cresterii de celule noi.
  7. Produsele lactate sarace in grasimi: acestea contin vitamina A, o vitamina de care pielea oricaror persoane ar trebui sa se bucure. Pe langa aceasta, produsele lactate precum iaurtul contin bacterii vii care ajuta la digestie si iti vor face pielea stralucitoare si se va simti minunat.
  8. Nucile si semintele : nucile si semintele precum migdalele, nucile, nucile de Brazilia, semintele de in, alunele de padure, toate in starea lor naturala, nu prajite sau sarate, reprezinta o sursa excelenta de aici grasi si uleiuri care iti vor mentinea pielea sanatoasa. Vitaminele si mineralele esentiale precum vitamina A , E, seleniu si cupru care se regasesc in nuci si seminte ajuta la reducerea inflamarii pielii si mentin sanatoase membranele pielii asigurandu-se ca pielea va putea patra hidratarea de care are nevoie. Cu ajutorul lor, vei avea o piele proaspata, hidratata si frumoasa.
  9. Grapefruit: acest fruct este magnific pentru piele la randul lui. De ce? Pentru ca este in primul rand o sursa bogata de vitamina C si de licopen. Vitamina C stimuleaza productia de colagen iar licopenul iti protejeaza pielea impotriva arsurilor solare.
  10. Ultimul aliment din acest top care este de un real folos pielii tale este avocado. Este o sursa de vitamina A, K, B6 si C dar mai contine si minerale precum potasiu si cupru. Mineralele continute de avocado, te ajuta sa tratezi anumite afectiuni ale pielii iar grasimile si uleiurile monosaturate iti vor pastra pielea supla dar si catifelata.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *