Care este varsta reala a tenului tau?

Ten
Care este varsta reala a tenului tau?
Rate this post

Tu si pielea ta nu aveti neaparat acceasi varsta. De aceea ea te arata mai matura decat esti, de cele mai multe ori. Acest lucru se intampla din cauza poluarii, a stilului de viata si a greselilor de ingrijire.

Nu-ti mai lasa pielea agresata si tine cont de cateva reguli. La „interior”, ai nevoie de fructe si legume proaspete, seminte si o doza de hidratare – cu apa plata si ceai verde. La exterior, pielea ta are nevoie de racorire, regenerare si catifelare.

La baza piramidei alimentelor ce iti fac viata sanatoasa, stau cerealele integrale si pastele – fibrele contribuie la detoxifiere, dandu-i fermitate, complexul de vitamine B ce previne aparitia petelor si siliciul, ce stimuleaza productia de colagen (fibrele din aceasta proteina opresc „caderea” pielii).

In continuare, legumele sunt cele iti asigura un plus de vitamina A, care ajuta celulele sa se regenereze. Fara „vitamina pielii”, cea mai importanta pentru noi, tenul va avea un aspect uscat. Antioxidantii din fructe si legume lupta cu ridurile profunde si te ajuta sa radiezi de sanatate. In schimb, fructele, in special cele bogate in vitamina C, au si un alt atu pe langa antioxidanti – te ajuta sa mentii colagenul „in forma”. Pielea ta incepe sa resimta lipsa lui incepand de pe la 30 de ani.

Proteinele din lapte si din carne sunt repsonsabile de productia de enzime si hormonii te fac sa stralucesti. Acizii grasi din Omega 3 din peste se afla printre cele mai eficiente remedii antiimbatranire, si cui nu-i place ideea de a arata tanara si la 50 de ani? Ba mai mult, te protejeaza de arsuri solare si repara celulele. O alta sursa de proteine pentru refacerea structurii pielii gasesti in galbenus.

In varful piramidei se afla uleiurile bune si semintele iar acestea le gasesti sub forma de nuci, alune, migdale etc. Uleiurile de susan si de soia, folosite in salate, imbunatatesc digestia si iti asigura nutrientii esentiali pentru piele (minerale, vitaminele A, E si complexul B).

Pentru ca in general, tinem foarte mult la felul in care ne arata tenul, si in general pielea, trebuie sa tii cont ca, cu cat ai mai mult grija sa respecti anumite reguli cotidiene, cu atat vei arata mai frumoasa pe zi ce trece.

Este vorba despre tigari, ce te secatuiesc de rezervele de vitamina C, apoi este soarele, care din cauza expunerii indelungate, pielea se rideaza mai usor. Apoi este posibil sa nu faci miscare destula, iar tesuturile si muschii isi pierd tonusul. Chiar daca stresul este astazi un factor negativ in viata ta, macar incearca sa nu te incrunti pentru ca pielea se deformeaza si un ultim lucru, de care ar trebui sa ai grija, este somnul suficient – prea putin somn, iti oboseste tenul la propriu si iti vor aparea cearcane si pungi sub ochi. Pungile sub ochi, de asemeni, se formeaza si din cauza deshidratarii, de aceea trebuie sa bei ceva mai multa apa decat de obicei.

Un alt moment in care tenul trece prin schimbari importante este sarcina, aunci au loc*schimbari hormonale, constitutie si greutate. Sarcina produce schimbari ce se reflecta si la nivelul pielii, se pot constata modificari ale tipului de ten, hiperpigmentari, aparitia unor episoade acneice si aparitia vergeturilor.

Incepand cu luna 3 de sarcina**sanii*incep sa isi modifice volumul si pentru *intretinerea acestora trebuie sa hidratam corect si constant pielea. Deoarece singurul suport antigravitational in timpul sarcinii care previne lasarea sanilor este pielea si evident calitatea ei.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *