Bershka Romania: informatii despre brand

Pantaloni scurti Berska pentru dama
Bershka Romania: informatii despre brand
Rate this post

Bershka este sora mai mica a brandului Zara. A fost creat destul de recent, si are doar 14 anisori in momentul de fata. Nu este sora mai mica insa, doar datorita diferentei propriuzise de vechime a brandului, ci mai ales pentru ca hainele Bershka se adreseaza unei grupe de varsta mai tanara decat Zara, dar la fel de interestata de ultima moda de pe catwalk-uri si insetata de atentie, dar mult mai neconventionala si dinamica: adolescentele.

rochii bershka
Rochii Bershka cu preturi de 50-65 lei

Datorita acestui interes crescut al adolescentelor pentru ultimele tendinte in moda, magazinele Bershka s-au inmultit foarte repede, in doar doi ani de la lansare bucurandu-se de peste 100 de magazine in intreaga lume, iar astazi, 12 ani mai tarziu, a depasit un numar intrecut doar de Zara, de 750 de magazine. Compania Intedex, din care face parte Bershka, se ocupa de intregul ciclu de existenta al hainelor Bershka, de la design, la productie si vanzare.

Sistemul unic folosit de Berska pentru a se afla tot timpul pe val este sa isi innoiasca complet colectia in fiecare sezon, dar sa si preia foarte repede produse noi, chiar in mijlocul sezonului si sa le aduca pe piata intr-un timp record. Sursele de inspiratie pentru hainele Bershka sunt, nu doar creierele designerilor proprii, dar si ultimele colectii si tendinte de pe catwalk-uri si de multe ori, chiar si sugestiile clientilor. Gaditi-va ca echipa de design numara peste 60 de specialisti care doar asta fac: masoara piata si vin cu idei noi, care sa creasca vanzarile si sa multimeasca clientele tinere in continua miscare.