Avantajele exercitiilor fizice si echipamente necesare

exercitii fitness acasa
Avantajele exercitiilor fizice si echipamente necesare
5 (100%) 1 vote

Exercitiile fizice ar trebui incluse in programul nostru zilnic, avantajele acestora pentru organism fiind mai mult decat evidente. Cum vizitele la sala de fitness pot fi ingreunate de programul incarcat de la locul de munca sau chiar de activitatile pe care le intreprindem zilnic in propriul camin, nu ne ramane decat sa gasim o solutie de avarie in cadrul asa-ziselor programe de exercitii fizice pe care le putem executa cu usurinta acasa.

Chiar daca facem sport acasa, nu inseamna ca nu putem folosi aparate cardio fitness; din contra sunt recomandate si nu ar trebui sa ne lipseasca.

Echipamente profesionale cardio fitness recomandate acasa:

Indepartarea stresului, pastrarea unui tonus muscular adecvat sau chiar prevenirea unor boli cronici, sunt doar cateva dintre avantajele exercitiilor fizice executate cu regularitate, in randurile ce urmeaza prezentandu-va, intr-o maniera detaliata, beneficiile adoptarii unui program optim de miscare.

1. Imbunatatirea starii de spirit

De cele mai multe ori, in urma unui program intens la locul de munca, aparita depresiei si a anxietatii este inevitabila. Exercitiile fizice au capacitatea de a va stimula anumiti centrii nervosi prezenti pe scoarta cerebrala, totul culminand cu o relaxare si o eliberare a energiilor pozitive. La nivel fizic, exercitiile au capacitatea de a va ajuta sa obtineti o stare generala mult mai buna, amanunt care va conduce si la o crestere a increderii in propriile forte.

2. Eliminati riscurile aparitiei bolilor cronice

Sedentarismul are efecte mai mult decat nocive asupra organismului nostru, drept pentru care medicii ne recomanda sa facem miscare cel putin 30 de minute in fiecare zi. Pentru persoanele care nu poseda foarte mult timp liber, solutia poate fi adoptarea unui program de exercitii fizice executate la domiciliu, programele realizate adecvat ajutandu-va sa va controlati valorile hipertensionale.

Colesterolul in exces este un adevarat inamic pentru organism, miscarea zilnica ajutandu-va sa eliminati sursa LDL(colesterol rau) si sa imbunatatiti procentul de HDL(colesterol bun). Osteoporoza, diabetul sau anumite anomalii de natura cancerigena pot fi si ele tinute la distanta daca organismul vostru se bucura de indeajuns de multa miscare zilnica.

3. Intarirea sistemului circulator si respirator

Inima si plamanii sunt doua dintre cele mai importante structuri ale organismului uman, aparitia unor carente in randul lor punandu-va in situatia de a intra in contact direct cu afectiuni extrem de severe. Elementul cheie, capabil sa sustina activitatea acestor organe, este aerul, exercitiile fizice ajutandu-va sa obtineti o oxigenare corecta a tesuturilor, amanunt care conduce la o functionare optima a sistemului cardiovascular.

4. Aveti control deplin asupra greutatii corporale

Numarul caloriilor consumate zilnic de catre un adult se ridica la o valoare medie de aproximativ 2000 de unitati. De regula, acest numar este depasit cu peste 50% de procente, un control deplin asupra alimentelor consumate fiind destul de dificil de obtinut. Cu toate astea, in timp, organismul va ajuta sa depistati care este cantitatea adecvata de alimente consumate zilnic dar si efortul fizic ce trebuie depus pentru o ardere optima.

Exercitiile fizice au un aport fundamental in arderea caloriilor, cu cat programul este mai intens, cu atat numarul caloriilor arse fiind mai mare. Astfel, veti depune efort la domiciliu si va puteti bucura de un corp tonifiat, fara depuneri de grasime care, nu de putine ori, devin inestetice. Aveti la indemana numeroase exercitii fizice pe care le puteti face ori de cate ori simtiti nevoia de miscare, pornind de la urcatul treptelor, alergatul pe banda si pana la genuflexiuni sau abdomene.

5. Veti remarca imbunatatiri in viata sexuala

Viata sexuala nu mai este de mult un subiect tabu, nu cand vine vorba despre performantele celor doi parteneri. Avand un job stresant, riscurile aparitiei unor afectiuni care sa va impiedice sa aveti o viata sexuala normala sunt destul de sporite. Exercitiile fizice nu doar ca va ofera o energie in plus si va aduc acea doza de prospetime si pozitivitate suplimentara, ele au capacitatea de a va stimula toti muschii corpului. In acest sens, circulatia sangelui in organism este una cu mult mai buna, amanunt care conduce la performante sexuale crescute, atat pentru femei cat mai ales pentru barbati.

6. Somnul devine unul mult mai profund

Numeroase persoane se confrunta cu probleme severe in ceea ce priveste somnul, cateva sute de factori contribuind la aparitia stresului, o afectiune care are repercusiuni negative chiar si asupra celor cateva ore de odihna absolut necesare. Apeland la un program de exercitii fizice, nu faceti nimic altceva sa va sporiti concentrarea si productivitatea. Dupa o imbinare intre efortul psihic si cel fizic, organismul va fi pregatit sa intre intr-o stare de somnolenta profunda, detaliu care va ajuta sa va odihniti cu mult mai bine.

7. Inceputul pare dificil, continuarea este realmente distractiva

Chiar daca majoritatea persoanelor vor apela la exercitii fizice in momente de cumpana, atunci cand supraponderabilitatea sau stresul le dau mari batai de cap, se poate spuna ca exista o trecere rapida de la gradul sporit de dificultate intampinat in faza incipienta si distractia sesizata ulterior. Incercati sa va detasati, sa priviti miscarea fizica precum un moment de relaxare si lasati ca fiecare moment sa conteze, veti remarca faptul ca miscarea aparent sacaitoare se transforma intr-un moment distractiv.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *