8 trucuri care te pot ajuta sa eviti greata din timpul sarcinii

8 trucuri pentru a evita grata in timpul sarcinii
8 trucuri care te pot ajuta sa eviti greata din timpul sarcinii
Rate this post

Se spune ca pentru senzatia de greata ce apare si persiste pe intreaga perioada a sarcinii este data de doi hormoni numiti estrogen si hormonul de sarcina (cunoscut si ca hCG). Pentru a incerca sa reduceti din greturile matinale urmati cele 8 trucuri prezentate mai jos:

1. Stresul este principala cauza ce provoaca senzatia de greata si tot el poate fi daunator pentru copil, astfel ca tu ca viitoare mamica ar trebui sa-ti pastrezi calmul si sa eviti pe cat posibil sa devi stresata.

2. Nu manca pe fuga! Mancatul in graba este un inamic de temut in timpul sarcinii si trebuie sa ai mare grija sa mananci constant, fara a face mari pauze de masa pentru ca stomacul gol este cel mai bun mod de a ajunge sa ai greata. In fiecare dimineata mananca cat mai bine, poti lua o mica gustare pe la ora 11, pranzul tot la fel de important si cina. Daca simti ca ai stomacul gol inainte de culcare poti lua o gustare.

3. Exercitiile usoare si lejere ar trebui sa te ajute in aceasta lupta. Statul in pat mult timp favorizeaza aparitia greturilor si de aceea orice activitate te poate ajuta in acest timp.

4. Evita pe cat posibil mirosurile puternice, cu precadere cele ce vin de la alimente precum branzeturile mancarurile exotice sau sosurile picante.

5. De mici copii invatam ca cerealele integrale reprezinta o masa extrem de sanatoase. Acestea nu cresc tensiunea si te fac sa te simti mult mai bine.

6. Consuma supe de legume de fiecare data cand prinzi ocazia.

7. Evita locurile in care este prezent si fumul de tigara, acesta iti poate crea senzatia de greata, dar ii poate face rau si fatului.

8. Incearca sa nu mai consumi cafea pe perioada sarcinii, cofeina prezinta un real pericol si-ti v-a face rau cu siguranta. Totusi, daca esti o consumatoare inraita poti sa bei mai rar o ceasca de cafea decofeinizata, asta ca sa nu uiti aroma de cafea.