5 metode pentru a scapa de dureriile de spate din timpul sarcinii

Cum poti scapa de durerile de spate in timpul sarcinii
5 metode pentru a scapa de dureriile de spate din timpul sarcinii
Rate this post

Aproape toate femeile insarcinate se confrunta cu dureri de spate in timpul sarcinii, dureri ce sunt absolut normale tinand cont de faptul ca pe zi ce trece greutatea corpului creste si se muta in partea din fata. Pentru a ameliora temporar sau chiar permanent aceste dureri urmati cele 5 sfaturi de mai jos:

1. Incearca sa tii pozitia corpului cat mai dreapta

Cu timpul, copilul creste iar centru de greutate se muta incet incet in fata. Ca sa feresti acest lucru trebuie sa stai tot timpul mai pe spate. Mai jos sunt cateva sfaturi de care trebuie sa tii cont ca pozitia sa fie cat mai corecta:

Cu trecerea lunilor fatul din pantecul tau va creste, iar centrul de greutate se va muta in partea din fata a corpului, lucru ce-ti va provoca dureri, insa pentru a preveni acest lucru poti sa faci urmatoarele lucruri:

  • ridica-ti picioarele si stai dreapta
  • incearca sa tii pieptul cat mai sus
  • tineti umerii relaxati si cat mai pe spate
  • incearca pe cat posibil sa nu-ti privesti genunchii

Pentru a rezista mai mult timp in picioare incearca sa devi mai relaxata pentru ca doar asa vei reusi.

2. Mersul pe jos este benefic in timpul sarcinii

Totusi, ca sa fiti sigure ca nu va creati probleme inecrcati sa purtati incaltaminte cu toc mic si pantaloni spciali pentru gravide, iar daca este necesar si o centura speciala pentru sarcina.

3. Ridica lucrurile intr-un mod cat mai corect

Daca ai scapat ceva pe jos sau vrei neaparat sa ridici un lucru nu te apleca direct cu picioarele intinse pentru ca iti vei face doar rau, incearca sa sa indoi genunchii atunci cand te lasi in jos, aceasta este pozitia corecta.

4. Schimbati partea pe care dormiti

Nu dormiti niciodata pe spate ci numai pe o parte si tineti unul sau ambii genunchi indoiti usor. Puteti sa puneti o perna facuta special pentru femeile gravide sub genunchi si una sub abdomen.

5. Fa cat mai des exercitii fizice

Incearca sa faci zilnic exercitii usoare, doar asa te vei pastra in forma si vei putea face fata cu brio sarcinii.